Asli_k yani bende yazdım ettim ama üsengeçlikten belkide gitmezdim ama yorumlari gorunce ilk firsatta gideyim bende bakalım. Bende de biseyler eksik degerlerimde hissediyorum cok sikayetlerim vsr once onlarin caresine bakip hamile kalayim istiyorum ama kizim daha fazla buyumeden yas farki olmadan acele ediyorum