BusraAltiok Ankara şehir hastanesine ayın 1 inde ikili tarama testi verdim doktor 10 gün içerisinde tekrar gelmemi söyledi randevu almam gerekiyor mi acil cevap bekliyorum
Dilara9406 BusraAltiok randevu almaniz lazim eyer bulamasaniz sabah 7 30 da gidip sira almaniz gerekiyo
BusraAltiok DGAB 10 gün içerisinde olduğu için randevuya gerek yok duyumu aldim doğru değil mu aceba?
DGAB BusraAltiok valla ben şuan üç güne bir gittigim halde alıyorum illaki sıra almanizi isteyecekler randevunuz olursa siz rahat edersiniz