Deletedmom455465 Kizlar ben küçükken kızamık geçirmişim şimdi rubella igm değerim normal. Igg degeri ise yüksek çıkıyor. Bağışıklığım olduğu için mi acaba?
Mrvsmt2502 Deletedmom455465 evet canım igg değeri bağışıklık geliştirdiğin için yüksek çıkar bu iyi bi şey
Deletedmom455465 Mrvsmt2502 ayy teşekkür ederim diyorum elimde yüzümde vücudumda bir sey yok simdi mi geciriyorum diye tedirgin oldum