Tulayyy- 34+2de sezaryen oldum. Bebek hareketleri çok zayıfladı önceki günden. Hiç belirgin büyük hareket olmadı. Hep kelebek kanat çırpıyor gibi güçsüz. Cahillik ettim o geceyi evde geçirdim. Sabah kontrolüm vardı zaten. Gidince nst de kalp atışları kötü çıktı. Kordondan kan ve oksijen akışı problemi olmuş. Çocuk strese girmiş dedi doktor. Eşim de yoktu yanımda tek başıma apar topar sezaryene aldılar. Şükür birşey olmadan sağ salim doğdu. 10 gün kuvezde kaldı. 2485 doğmuştu. Şu an kocaman bir kız 1 e gidiyor. Yaşıtlarından iyi maşallah