Anne_N Mevaninannesiii Aynen ben de hava yüzünden yapamadım. Şu an hastanedeyim. 2250 olmuş. Tansiyon var biraz. Bırakmadılar doğumhanede yatıyorum. İnşallah hayırlısı ile çıkarım
Anne_N Mevaninannesiii Daha iyiyim şimdi. Çıkamayacağım sandım çok korktum. Eşim de yurt dışında. Tek başına daha korkuyor insan. Yarın da özele gideceğim. İnşallah o da doğum demez
Villanelle Mevaninannesiii yemek ile alakalı değil, öyle olsa diğer bebek büyümezdi. Gelişim geriliği teşhisi kondu ama sebep belirsiz şu an. Plesenta ve kan akışında da problem yok
Anne_N Tulayyy- 33+2. 5 gündür başladı. Evde hafifti ama bugün hastanede 14-9 oldu. Ultrasonla bebeğin pozisyonuna nasıl sezaryen yapacaklarına bile baktılar. Tüm tahliller yapıldı. Şükür evimdeyim şimdi. İnşallah biraz daha büyür
Yagmur2210 Tulayyy- sen kaçıncı haftadasin canım bn 33 hafta 14 9 tansyon hapna başlattı doktorum bugun
Yagmur2210 Anne_N canım bnde 33 deyim bnm tansiyon da 14 9 bana tansiyon hapı yazdı doktorum sabah akşam bugün içmeye basladim
Tulayyy- Anne_N çok dkkt edın olurmu bn 35. Haftadaym benek 32 den ılerlıyor😔 persembe doguma alncm buyuk ıhtmlle😔
Anne_N Yagmur2210 adı ne ilacınızın. Ben de yarın söyleyeceğim doktora. Benim tansiyon normalde düşük. 9-5, 10-6 en fazla 11-7. O yüzden bana 12 -8 bile çok geliyor