Arkadaşlar bu apandisit ağrısı tam olarak nasıl bi şey benim de sağ tarafımda 7-8 saattir bi ağrı var ama normal uzanırken ya da otururken ağrı yok. Yarım saatten fazla koltuğun ucunda çok rahat olmayan bi pozisyonda oturmuştum ordan kalktığım an başladı ağrı. Ayağa kalktığımda hareket edemiyodum. Aldım attıkça çok fena ağrı oluyodu. Ama hareketi kesince ağrı da duruyo. Bi süre aynen devam etti biraz yürüdükçe açıldığını hissettim hafifledi ağrı ama hala geçmedi . Ve şu anda uzandığım zamanda hafif hissediyorum ağrıyı. Apandisit olabilir mi sizce , doktora gitmeli miyim ?