Ben hamilelik oncesinde babami kaybettigim zaman baslamistim 10 ay olmustu. Hamile kaldim ve devam etmek zorundaydim. Doktorumada danistim. Yavas yavas azaltarak devam
Etmemiz gerekiyor dedi. Bi skinti yasamadim suan 30. Haftam. Hala devam
Ediyorum her bir testimde normal cikti. Detayli ultrasondada hersey normal bir skinti yasamadim.