cgnduru Arkadaşlar evet alakasız ama normal eristeyle yapıyordum marketlerde satilan eşimde gitmiş bana paketli ev eristesi almış bu eriste pilavı yapılanlardan bende hiç kullanmadim çorbaya koydum tuhaf geldi… kullanilmazmi ben yanlismi yaptim
poyrazinannesi1 Ben hep kuruyemişçilerden aldığım ev eriştesi ile çorba yapıyorum, hiç marketten almadım. Afiyet olsun. ☺️
cgnduru poyrazinannesi1 benim olmadi ya eşim nerden aldı bilmiyorum çorba kötü geldi bu sefer eristedendir dedim… çorbaya koydumlarimizdan değilde ince olanlardan