Mrb arkadaşlar. 20 haftalık hamileyim . Daha önce bikac doktor cinsiyet konusunda kiz gibi demişti. Devletteki kendi doktorum da pek göremedim ama kıyıdan köşeden gördüğüm kadarıyla kız dedi garanti vermedi. Bugün ayrıntılı ultrasona girdik doktor erkek dedi. Sizce yanilma payı varmıdır. Pipisini bizede gösterdi ama ne bilim belki kızdır o kordon olabilirmi diye kafama takiliyor doktor kesin erkek dedi ☺️ sizce ayrintilida yanilma payı olabilir mi basina gelen yazabilir mi