babymoomss sen cok iyisin curuk olur mu hic kendine bunu soylemek cok uzuyo insani. Adet olayimda doktora gideyim diye bekledigin icin olmayada bilirsin bide mevsim gecisleri var benimde senin gibi olmadigi oluyo bazen butun kontrollerim yapildi olabilirmis bi problem degilmis kendini rahatlatmaya calis emin ol seni senden baska kimse sen istemedigin surece rahatlatamaz bazi zamanlar adet gecikmeleri olur her kadinda olmustur boyle seyler tek degilsin