Nur92 5.5 de tetonoz asisini yaptirdi izmi benim doktorum 20 den sonra demisti o dikkatimi cekti, vitamine gelicek olursak 19dayim 9kilo aldim 3 tane kocaman vitaminlerim var kabizlik yapio kotu yapio ama kendim icin icmiyorum bebegin gelisim zamani dedi doktor degerlerimde de eksik varmis yediklerimde tamamlanmazmis icmeliymisim arada kacamak yapip icmedigim gunler oluyo pisman oluyorum 3 ayda basladim hala devam ben😓🙏🏻