Kizlar merhaba merak ettim dikkatimi çekecek derecede olunca acaba başkasında da oluyor mu diye sizlere sormak istedim bugün tam 7 haftalık olduk şaka gibi daha minicik olduğunu bilmesem oynuyor diyeceğim 😆😆 karnım baya seğiriyor oynuyor sonra açık da bakıyorum karnıma baya baya oluyo yanisizde de oluyor mu veya sebebi ne bilen varmi google amcama sordum ama gebeliğin ilerleyen dönemlerinde olurmuş biz daha miniğiz ama neden oluyor acaba😁