Sevimlianne_adayi Günüme 3 gün kaldı belirti yok normalde olan göğüs hassasiyetim bile yok uygulamadaki yumurtlama gününden bugüne kadar 12 gün geçmiş olsaydı teste çıkar mıydı?
Pcoslubiranne Sevimlianne_adayi silik de olsa cikar.Benim adet günü degerim 98di adetten once cok silik cikmisti.
ipekveatlas Sevimlianne_adayi her zaman silik çıkmayabilir en sağlıklısı adet günü gecikince yapılan test
Melekzx Sevimlianne_adayi üzülme benim iki gün gecikti 3.gun yaptım 74.3 tü. Bazen de geç döllenme oluyor adetin 1 hafta geçtikten sonra belli olabiliyor. Eğer zaten 1 hafta geçtikten sonra çizgi olmazsa ya test bozuktur yenisini al ya da sağlıkla ilgili olabilir. Benim ilk ay 54 gün sonra oldum ama ilaç kullandım ikinci ay hamile kaldım. Şuan 15 haftalığım.
Sevimlianne_adayi Melekzx yok daha günüme 3 gün var da ben meraktan test yaptım bir belirtilerim olmadığı için
MelekMervertlek Sevimlianne_adayi ben uygulamaya göre 2 ay denedim olmadı 3. Ay ovulasyon testi yaptım hamile kaldimmeğerse yumurtlama günüm çok farkliymis
Deletedmom622772 Sevimlianne_adayi çıkabilirdr çıkmayabilirde adet düzeninize ve yumurtlama düzeninize bağlı geç döllenme vs. Durumlarında geç belli oluyor en güzel sonuç gecikme yaşarsanız alırsınız
Gulcingezer Sevimlianne_adayi genelde 14 15 . Gunlerde bile cikiyor bekle bakalm bi snra tekrar regl gunune yakin yap
Sevimlianne_adayi Mervedez159 kaset yapmıştım da bugün kaşıklarda batma oluyor günüme 2 gün kaldı ondandır