Brgu Merhaba arkadaşlar 5haftalık gebeyim biraz kanamam oldu doktorum da Endol25mg kapsül yazdi kullanıp kullanmamak arasında kararsızım korkuyorum açıkçası bana yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏
Pcoslubiranne Brgu ben lekelenmeden hastanede yattim bir gun igne kullaniyordum zatn igne yaptilar serum verdiler progestan ve ek olarak endol verdiler.netten baktigimda agri kesici olark okumustum.
motherofcats endol niye verdi ki ben tüp bebek ile hamile kaldım yumurta toplamadan önce vermişti doktor bana ağrı kesiciymiş, kanama ile ağrı kesici ne alaka anlamadım? progestan verilir genelde kanama için.
Brgu motherofcats bende bilmiyorum ki canım doktor birde 2tane iğne verdi duphaston diye bi.ilaç daha yazdı 🤦♀️
Brgu Pcoslubiranne ben de tam bilmiyorum ki iğne verdi 2tane 3gün ara ile 1tanesini oldum ilaçları daha kullanmadım 🤦♀️