Poyrazakalan Mnk16 Mnk16 yok cnm aksıne daha ıyı dıyo doktorlar bende sureklı sola yatıyom cunku daha raht hısedıyom
Iscn Mnk16 zannetmiyorum inanın doğuma kadar sağ sol hatta sırtustu yattım ençokta öyke rahat esiyordum hiçbşr sorun yaşamadım
Mnk16 MerveeD Evet kuzum ama bütün gün yatıyorum Çalışmıyorum işi de bıraktım oturur pozisyona da geçmiyorum 😀sadece gece uyurken sağa dönüyorum
MerveeD Mnk16 olsun kız daha ne ıstıyorsun yedı yırmıdort yatıyorsun sonuncta bende evdeym calısmıyorum sürekli kalkıyorum oturuyorum iş yapıyorum ama sola yatmayı doktorlar öneriyor zaten