cok sıkıyolar bu doktorlar hic anlam veremiyorum. tamam tıpta kanıtlanmıs bi sey bu sola yatmanın bebek icin daha sağlıklı olduğu fakat sola yatmadık diye bebek riske falan girmiyo yani yok öyle bisey. sola sağa sırtüstü nerde rahatsam orda yatıyorum zaten rahatsız olunca dönüyosun istemsiz doktorum da hic takılma diyo