MerveBeyza Nursahyk nts ücretli mi oluyor ben iki yıl önce kızıma doğum yaptım ofm de ve nts ye girdim son haftalarda hep ve ücretsizdi
Nursahyk BetlHakanGngr canım tam yoldaydım koray beyin sekreteri aradı ameliyattaymış bugun hasta almıcakmış pazar gününe randevu verildi malesef pazar günü cevabı yazıcam :)
BetlHakanGngr Nursahyk tamam canım teşekkür ederim bende Perşembe günü gideceğim kontrol için 🙏🏻 Güzel haberler alırım inşallah
Nursahyk MerveBeyza bende ilk defa özele gidicem ne yaptırırsan hep ücretli dediler oyuzden merak ettim fiyatını falan
ftmaygmur Nursahyk ben bugün gittim Koray Duman a 36+2 yim nst çekecek misiniz dedim gerekli olmadıkça çekmiyorum dedi bazıları hergun nst giriyor bazıları hiç girmeden doğum yapıyor dedi
Nursahyk ftmaygmur ben koray beye ilk defa gidicem yarın 36+3 üm nasıl iyi ilgileniyormu sezeryan istiyorum
ftmaygmur Nursahyk iyi güler yüzlü bir doktor ben başından beri ona gidiyorum 10 gün sonra tekrar çağırdı. Ben normal istiyorum dedim sanciyi bekleyeceğiz. Size sezeryan günü verir belki. Gidince sizin de yorumunuzu bekliyorum.