Canim hamile kaldigimda kizim 8 aylikti. Doktorum 30 haftaya kadar emzirebilirsin dedi. Suan 18 haftalik hamileyim ve kizimda 12 aylik hala emziriyorum. 4.aydan sonra tadi degisiyor sutun belki kendi birakir demisti doktorum, ama benim kiz birakmadi.