Elifsnm Gzm23 bende de çıktı doktora gosteremedim daha +2 yazıyor gebelik zehirlenmesi gibi şeyler yazıyor ama beraberinde tansiyon yüksekliği ve odem de eşlik ediyormuş bende yok ama neden olduğunu anlayamadım idrar yolu enfeksiyonum var acaba ondanda oluyor mu hiç bilmiyorum gerçekten
Sena_liya Gzm23 canm ben pek anlamam ama bu tahlil nasıl bakılıyor 24 saatlik idrar damı, yada normal idrar tahlilindemi veya idrar kültürün demi… Kaçıncı haftada bakılıyor şikayetin oluncami bakıyorlar çok sordum hakkını helal et canm. 🤗❤️🌹
Gzm23 benimmdunyamm tansiyon gelişme geriliği riskim vsr ondan gebelik zehirlenmesi olmasın diye takip edilmesi laızm
Gzm23 Elifsnm Aaa nasıl Yaa kaç haftalıksın ayrıca bu 24 saatlik idrar tahlili Sen normal idrar tahlili mi yaptın bence git doktora göster bunu resim atsana
Elifsnm Gzm23 24 saatlik değil benim 36 haftaligim ben doktor cuma gün gel dedi ama erken gideceğim gibi
Gizmo90 Sosis salam gibi şeyler yediyseniz o zamanda çıkabiliyor. Benim de çıktı o hafta sosis yemiştim canım çok çekmişti 😂😂 korktum ama yanlış alarmmış
esinnnnn1 Bende bugün bu testi yaptım bende 304 yazıyor sınır 300 dü. Tansiyon ilacı dozunu artrdi doktor
Gzm23 esinnnnn1 yaa inşallah her şey normal gider yaa tansiyon da kötü bir şey ayrıca tansiyon çıkma durumunu detaylı da anlıyorlar değil mi bana çentik ve direnç artışı var bebek beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi kaç haftalıksın Sen
esinnnnn1 Gzm23 ben şuan 29 haftalığım ama benim tansiyonum nerdeyse 8-9 haftadan beri var .he ilaç kullanıyorum
Serapcemre Gzm23 detaylı da çıkıyor mu hı benm de yükseliyorda dün toparladı qibi işte sürekli ölçülcek ama detaylıda demedi bana bir şey sadece gelişim geriliği olmuş ama kovit oldum ben
Villanelle 80 çıkmış ama idrar hacmine göre sınırda sanırım. 150 üzeri ise protein kaçağı var diyorlar olarak ama doktorlar genelde 300 üzerinde ise tehlikeli diyorlar
Gzm23 Serapcemre dikkatli ol bana detaylı da gelişme geriliği olabilir tansiyon çıkabilir dedi istersen coraspirin kullanabilirsin dedi bfnde kullanmadım keşke kullansaydım inşallah bir şey olmaz inşallah
Gzm23 Sena_liya canım gebelik zehirlenmesine karşı önlem almak için yapıyorlar bunun için tansiyon takibi ve idrar da protein olayı olması laızm yani tansiyon çıkar idrarda da protein çıkarsa haftası iyi ise bebek alınıyor helal olsun canım benim ne dmeek 🙏😘😘😘😘