Kizlar adetim 11 gun gecikti ilk gunler farkli akintilarim oldu simdi ise kaygan bir akintim var sirtim agriyo ve arada altk karnima agrilar giriyor yaptigim testler negatif cikiyor sadece 4 gun omce cccok silik pozzitif cikti omdada twst bozuktu sanirim ilk dakikada farkettim cozgiyi ama sonraki testler hep negatif cikti anlamiyorum yarin kan tahliline gidicem ama yinede fikirlerinizi aliyom dedim gec dollenme olabilirmi 25 subatta adet olmam lazimdi olmadim agrilarim ve ozellike akintim 26 sinda basladi gec dollenme ise ne zaman cikar ?