Htc123yy Detaylıya giren varmı kaç dakika sürdü, özele gidenler ilgilenmezler orda 5 dakka sürer özelde bize 45 dakka baktılar diyorlar, devlete gidip memnun olan ve testlerini ilgiyle yaptıranlar varmı
Seyma_ck Htc123yy Ben gittim Max 10 dk sürüyo ama herşeyine bakılmış raporda gördüm.Yahya diye bir doktor yapmıştı.Sonra özeldeki doktoruma götürdüm sonucu Yahya beyi tanırım işinde iyi bir doktordur falan dedi.Zaten temiz çıktı her şey çok şükür.Özelde biraz anneye de her şeyi gösteriyorlar belki ondan uzun sürüyordum.Devlette doktor bakıyo sekretere raporlatıyor sonra doktoruna sorarsın diyip gönderiyo
Seyma_ck Htc123yy Aslında bence önemli olan gerekenin yapılması benim için 10 dk veya 45 dk olması değil o yüzden ben memnun kaldım
roselinda_015 Htc123yy yahya bey çekiyor detaylı be gerçekten işinde çok iyi biri benimde 10 dk falan sürmüştü herseyini detaylıca söyledi
Bebek_5467 Ben dün girdim Sakarya devlet Hastanesi’nde detaylı ultrasona 5-10 dakika sürdü. İlgilenmedi diyemem ilgilendi söyledi herşeyi ama çok kalabalık oluyo ozeldeki gibi ilgi beklemeyin. Hatta ben kilosuyla ilgili soru sordum raporda yazdık doktorun söyler dedi. Ama herşeyin çok iyi dedi tüm organlarını tek tek saydı. Banada söyledi şurasina burasına bakıyorum diye baktıkça bilgisini verdi