AsyaBuseKubalic Merhabalar 32+2 deyim ve kalp sıkışması yaşıyorum. Bunu yaşayan varmı normal birşey mi? acaba doktora gitmeme gerek varmı ki
Serii AsyaBuseKubalic ne zaman oluyor yani bende bebek bi yere toplanınca nefesim kesiliyor çarpıntım oluyor
AsyaBuseKubalic Serii benim bebek acayip hareketli böyle durduğu zamanlar çok az bazen taş gibi oluyor karnım nefes alırken falan zorlanıyorum o zaman çok ağrım oluyor hatta az önce göbek deliğim aşırı çukur oldu sonra çarpıntı başladı