Arkadaşlar ben gerçekten kalça ağrısından ne kalçamın üzerine rahat oturabiliyorum ne de rahat uzanıp hareket edebiliyorum.. özellikle sol tarafımda daha baskın bi ağrı var normal mi bütün bunlar? (11+1) randevu günümde sorcam doktora ama size de sormak istedim