ecem11 https://resimyukle.io/r/TeMndMrLXp merhaba hanımlar ben geçen aydır gebelik planlıyor 2 yıldır evliyim geçen ay hamile kalamayınca doktora gittim ve 7 aydır istediğimi ancak hamile kalamadığımı söyledim. 2 kutu klomen yazdı ve prolaktin hormonum yüksek çıktığı için dostinex verdi. Ben de hani gerçekten burdan okuyorum diğer arkadaşlar gibi karar verip hemen strese girdim hemen olacak sandım. 2 gün önce 2 kutu klomen bitti propolis karışımı da kullanıyorum adetimin 11. günü bu renkte ovulasyon testim. Acaba yumurtlamam yakın mı? Hayatta herşey için mücadele ettim gerçekten annelik gibi bir duyguyu tatmak istiyorum. Lütfen dua edin bana 🙏
Asudeprenses ecem11 yakın gibi duruyor cnm,yarın birgün yumurtlamayi yakalarsın inşallah, teste devam et,2 çizgi de aynı koyulukta olmalı ozman değerlendirecek,inşallah hayırlısı ile olur🙂
Srdm ecem11 yakın gibi canım hergün yapmaya devam et testi ben adetten sonraki 7. günde görmüştüm yumurtlamayı
Mehtapkz ecem11 merhaba canim doktorun catlatma ignesi yapmamidimi acaba neden iki kutu yazmis anlamadim cok degilmi bende adetin 5. Gunu kullanip adetin 12. Gunu gidiordum kontrle yumurtlr buyunce catlatma ignesini oluyodum canm sonra iliski gunlerini veriordu doktor
ecem11 Mehtapkz bana da çok geldi sordum burda o yüzden . ama iğne demedi henüz başındayız ilacı bititince değerlendir dedi ben de ilk defa kullandığım için çok geldi günde 3 kere içtim adetin üçüncü gününden itibaren