_momy Kızlar merhaba 34 haftalık olduk sayılır doktorum hiç istemedi nst 15 20 gün sonra tekrar gel dedi o zamanda 36 37 haftalık oluyorum yani çocuk çıktı çıkacak konumda olacak nst istememesi normal mi ? Doktorumun özel kliniğine gidiyorum bu arada
Nazlimom _momy geçen hafta ilk nst girdim 34 tü yarında gidecegim 35. Hafta her hafta gel dedi nst için
_momy berilberil iremhalil 1269 Yagmur2210 Yaprakdokumuseverrr burcuacrr Nazlimom 1prenses_annesii Arzu24 Ezelhamza Muno22 bilemedim bende en erken randevuya gittiğimde sorcam adet ağrısı gibi ağrılarım var gebelik başından beri ama hep normal dediler Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏❤️
1prenses_annesii Ben ilk 33 te girmistim ama sanci falan cikmamisti zaten bence doktorunuz istemediyse gerekli gormemistir sikayetiniz falan yoksa
iremhalil 34 ten itibaren her hafta çağırıyor Nstye giriyorum ve bebeğin suyuna vs. bakıyor doğuma kadar her hafta görüşücez dedi 38 de de vajinal muayene ile doğum şeklimizi belirleyecekmişiz şuan 36+3 olduk
Serpilicden _momy ben de en son 34 haftalık gitmiştim bi daha 37. Hafta da gelirsin bir sıkıntı olmazsa dedi şimdi 36 haftalık hamileyim hafta ya gideceğim inşallah benim doktorum da henüz nst istemedi
Muno22 _momy özel muaynanesıne bende gidiyorum doktorumun istememesi bana gore çok saçma beni 32 de bağladı ıkı hafta sonra tekrar baklıcak 36 dan sonra her hafta baglıcak ne olur ne olmaz dıye iştemesi lazım bence
Muno22 _momy benmde nts ye gırmeden hastaneye gıderken vardı erken dogum olabılır dedı yatış verıcektı bır ıkı saat yıne nts ye baglı kaldım agrılar azalmaya basladı sonra gerek duymadı agrın tekrar olursa muhakkak gel dedi mesela agrılariniz derin ve keskınse hafıfe almayın derim
aysnrsvs _momy bir sorun şikayetiniz yoksa o yüzden istemeyebilir iki üç gündür kasılmalarım çok fazlaydı muayene de sorun yoktu ama nst istedi doktor devlette 30+3 haftaligim normalde 34 haftadan sonra başlıyormuş öyle soylediler
Tugbayknmz _momy aynı şekilde bana dediğinde bebeğin gelişimi ileri demişti sonra başladık her hafta nst ye girmeye
Uysll _momy ben ilk 28 haftada girdim covid oldum hastaneye gittiğimde sonra 30 da 32 de gittim ikisinde de girdim bizim doktor erken istiyormuş ntsyi
Papatya27 _momy bende bugün gittim canım 32 haftalık oldum 3 hafta sonra gel nst ye gir öyle gel dedi yanıma 35 haftalık olunca yani