Minikoala Merhaba kızlar 41.haftaya doğru yol alıyoruz hala bebeğimiz de tık yok sancı da yok doktorum suni sancı yada sezaryen dedi sizce napmalı? Suni sancı alan var mı daha önceden tecrübe ve fikirlerinizi paylaşır mısınız???
Yaprakdokumuseverrr Minikoala Aldım ama fikrimi paylaşmasam daha iyi olur 😅 herkesin bünyesi farklı hemen sezaryen olmaktansa bence deneyebilirsiniz
nur97 Minikoala ben suni sancı ile doğum yaptım sabah 8den gece 11e kadar açılmam ancak tamamlandı baştan ok ama 4ten sonrası çook çok kötüydü herkeste böyle olmayabilir tabiki ama bn yalvardım sezeryan yapın diye o an drum normal yapalım dedi suan seviniyorum normal olmasına ama o anlardan bir daha kardes düsüncesi kafamdan silindi😅
AliSilan Minikoala 12 saat aldık suni sancı alttan da fitil verdiler . Desem kolay asla kolay değil ama şuan o sanciyi çok hatırlamıyorum kötü olarak . Ben sezeryana alın beni diye yalvardım ama almadılar iyi ki almamışlar doğum oldu gecti unuttum bile dene tabiki benim acı esgim o kadar dusukken ben bile denedim bence korkma senin öyle olmaz belki hemen dogurursun insAlllaah.
Yagmurcnky İlk gebeliğimde 40.haftada suni sancı ile Doğum yapmıştım. Şimdi ikinci bebeğimizi bekliyoruz bunda da hala tık yok 39. Hafta büyük ihtimal bunda da suni sancı ile gerçekleşecek doğumum.
AliSilan Minikoala olsun dene pozizyon iyiyse herşey yolundaysa zaten kolay kolay sezeryana almiyorlar . Kolaylık olur hemen dogurursun insAllah
AliSilan Minikoala benimde ne sancım ne acİlmam yoktu hiç ağrım bile yoktu doktor dedi bebeğin bıraksak 40 hafta bile kalır o derce 😅 sabah girdim 8 de suni verdiler akşam 4 e kadar 2 cm di düşün akşam 8 Hz yunusun duasini okuya okuya hareket ede ede doğurdum
Minikoala AliSilan yaaaa bu beni motive etti açıkcası denemeyi istiyorum o duyguyu tatmadım dememek için
AliSilan Minikoala aynen en azından denedim diyecen kendine . Sağlığınizi sıkıntıya atacak birşey yapmıyorsun . Bebeğin için güçlü ol hiç korkma 💕