__brna__ yani kimisi orta risk çıkmasına rağmen yaptırmıyor bir şey olmaz vs. diyor onun için dedim riskin her türlüsü risktir. Düşükte bir şey olmaz diyorlar genelde bunun için detaylı ultrason yaptırınca daha da netleşiyor. Benim ki normal çıktı düşük riskli değildi, ona rağmen fetal DNA yaptırmak istemiştim her şey net olsun diye, fakat doktorum zar zor ikna etti saçmalama bir sorun yok detaylı ultrasonda da bakarız için rahatlar dedi. Yapı meselesi tam olarak. Ben içim hep rahat olsun istiyorum. Detaylı ultrason için bekliyorum şimdilik. 🙏🏼😊