prensesim1_ Kızlar selam adetime 6 gün varken idrsr testi yaptım ve hafif silik çizgi çıktı kan verdim 4.75 çıktı gebelik varmıdır böyle olup betası yükselen oldumu 🤔
Halisenur prensesim1_ 5 ten sonrası gebelik diye biliyorum ama seninki çok yakın çıkmış 2 3 gün sonra tekrar yaptır bence
Habus prensesim1_ daha yeni oluşmuş ve yğkseliyor da olabilir tekrar kan vermeden anlayamazsınız 🤷🏻♀️ Umarım vardır varsa hayırlı olsun şimdiden ☺️
Vegnsmba prensesim1_ 4,86 ile ogrendim adete bir hafta vardi iki gun sonra ayni saatte yeniledim 20 cikti ve katlanarak artti. İki gun sonra yeniden verin kesinlesecektir 🥰
prensesim1_ Vegnsmba inşallah bendede yükselir salı günü çatlatma iğnesi oldum doktor çarşamba perşembe yumurtalama olur dedi yumurtan yolda dedi erken yaptm ama dayanamadım🤭
22_FN prensesim1_ inşallah hamilesindir benimde aşılamanın 8 günü dayanamadım test yaptım3,17 çıktı benimde
prensesim1_ 22_FN bende salı günğ çatlatma iğnesi kullandım biraz erken test yaptım dayanamadan bakalım inşallah pozitifi görürüz 🤲🏻