Deniz_65 Kızlarlar 31 haftalık oldum bugün bende bebegım sağ. Tarafa arada gırıp sertlesıyo tas gıbı oluyo ovalayınca hemen gecıyo kasılma bumudur acaba yaşayan varmı bu haftalarda gün ıcerınde bı kac defa tekrarlıyor bı durum
Zeynokus Deniz_65 evet kasilmalar oymus bende yarın 33 hafta olucam ama 30 haftalardan itibaren oluyor . Doktorum gunde 4-5 defa normal olabilecegini belirtti saat tuttun saate 2-3 oluyorsa ve 1 dk gibi bir süre sürüyorsa doktorunuza bilgi verin
aysnrsvs Deniz_65 30+3 haftaligim benimde 2 3 gündür özellikle daha çok arttı sinir stres üzüntü artırıyor bugün nst ye girdim çok şükür sancı vs çıkmadı
Meyve Deniz_65 korkutmak istemem seni ama benim 2 3 haftadır öyleydi hala devam ediyor 2 gün önce sancım çıktı nst de ilaçlarla kestiler sakın ihmal etme 30+4 haftalığım
Buseatlas Yok canım bu yalancı kasılma hazırlık yani normal bu. Gerçek sancı kasılma ovalamayı geç amuda kalkınca Bile geçmez ve ağrılı oluyor. 37 haftadayım nefesimi kesiyor artık ama düzenli olmadığı sürece beklemedeyiz🥰
Beyzan738 Buseatlas canm bende de oluyor sürekli biyere toplanıyor canımı acıtıyor bazen kasıklarda Ağrıda oluyor adet olcakmsm gbj ..36 haftaligim sürekli oluyor günlük normalmiki yani yoksa doktora gitmeliyim
Buseatlas Beyzan738 normal canım benim artık şuan her saat 40 dakkada bir oluyor ama 5 dakika da bir gerçek doğum kasılması kabul ediliyor