melekkizim_00 ben cati muayenesi icin yaptirmistim 36+5 de 37+2 de dogum yaptim ama zaten hafif agrilarim vardi doktor da sanci cekmissin demisti agdayi zor yaptirmistim zaten 😊
Mental olarak kendinizi iyi hissediyorsaniz hic birsey olmaz Allahin izniyle canim kendini serbest birakmaya calis kasma 🌸