secildonmezdogan Merhaba 17 haftalık hamileyim bebeğim kontrollerde cinsiyetini göstermiyor bunun için ne yapmalıyım ?😘
Melis2015 secildonmezdogan baya geç olmuş bn olsam meraktan catlardim herhalde 😅 bana çikolata ye biraz yürü geri gel demişti yarım saat sonra gittim öğrenmiştik 😇
alonee secildonmezdogan arkadaşım 6 aylıkken öğrendi 🤷🏻♀️Ya dr tecrübesi yada pozisyondan kaynaklı. Bende korkuyorum umarım yaşamam öyle bişey
Eymensmom35 secildonmezdogan ilk hamileliğimde 12 haftalıkken öğrendik bu hamileliğimdedr 12de gittim önce kız dedi sonra erkek net bişey söyleyemedi 2 hafta sonra gel dedi 14. Hafta içinde gideceğim 😁
Aleynasvr Doktor bir kere bakıyorsa pozisyonu yakalayamayabilir. Gittiğin zaman gostermiyorsa çıkıp bi yürüyüp biseyler yiyip özellikle tatlı meyve suyu falan tekrar girmen lazım gerekirse bi daha. Doktorun ilgisine kalmış.