Abartmamak şartıyla gunde 1 defa ufak fincan icebilirsiniz
Benim ilk haftalar lekelenmelerim oldugu icin icmesen daha iyi olur demisti 2 gunde bir yarim ic canin cok isterse demisti simdi 17 haftanin icindeyim cok şükür gunde 1 iciyorum icmedigim zamanlarda oluyor ama 1 taneden fazla icmiyorum onuda cok doldurmuyorum yarimdan biraz fazla 😊 hem benim gönlüm oluyor hem bebisin yani 😊