Haticelna dusme riski o kadar az ki. Burda yuzlerce amniyosentez yaptirmis insan bulabilirsiniz sorunsuz sekilde hamileligi devam eden. Tabiki dusuk bir ihtimal ama bu islemi yaptirmayanlarda ihtimal neyse yaptiranlarda da o. İyi bir doktor bulup amniyosentez yaptirin bence. Ben de oncesinde amniyosentez yaptirmam diyenlerdendim ama sonra mecbur kaldim. İslem yapilana kadar bir ton arastirma yaptim bir suru perinatologla gorustum hepsinin soyledigi sey ayni. İyi ellerde yapildiginda riski yok. En azindan kesin sonuc alip kendinizi hazirlarsiniz. Ne olursa olsun aldirmayacagim demekle ilisklili bir durum degil. Siz yine aldirmayin ama risklerinizi bilirsiniz. Belki daha onemli bir durum cikacak onlem almaniz gerekecek. Belki de tertemiz cikacak sonuc aklinizdaki tum soru isaretleri gidecek ve hamileliginizin bundan sonrasini acabalarla gecirmek zorunda kalmayacaksiniz iciniz rahat sekilde devam ettireceksiniz.