1oguzannesi bn yaptigim gibi yazayım sana. Bütün tavuğu hasliyorum. Yada tavuk butunu da kullanabilirsin. Başka tabağa alıp soğumasını bekle ve güzelde tiftifle. Tencereye göz kararı yağ ve 1 kaşık un ekle ve kavur, pebelesince 1 yemek kaşığı salça ekle( bn kendi yaptım salçayı kullanıyorum hazırda ne kadar koyulur bilmiyorum) ve biraz daha kavur sonra tavuk suyunu süzerek yavaş yavaş karıştırarak ekle, Un topaklanmasin diye. Bir yada 2 bardak su ekleyebilrsin tavuk tadı ağır gelmesin diye. Kaynayınca etleri at kekik, karabiber, kimyon, pulbiber ve tuzunu at. Bir taşım kaynasın yeter. Afiyet olsun umarım hoşunuza gider.