Silacinar Zehragniken Normal canım gelmesi ama sıkma benim de geliyordu. Çok sıkarsan doğum başlar demişti doktorum 39 haftadayım kendiliğinden akiliyor mesela 😅
Zehragniken Silacinar Yok canım ellemiyorum zaten. Ama ne bileyim zaten hormonlar tavan olmus bide öyle görünce duygulandım ya. Çok güzel duygular 😭😭😭