Kızlar merhaba,
26+3 haftalık hamileyim. Kızım için isimli hastane çıkışı seti yaptırmak istiyorum.
Bazıları çok gereksiz olduğunu söylüyor ama benim için tatlış hevesler bunlar🐣🦋
Yalnız 10’lu setler ve yastığı vs olunca 700-800 TL fiyat verdi neredeyse bana birkaç instagram sayfası. Bana da bu kadar para ödemek gereksiz geldi, sonuçta çok uzun süre giymeyecek maksat hevesimizi alalım:)
Önerebileceğiniz bir sayfa var mı?
Hamileliğinizde her şey yolunda mı?💖🌸