CananSerkan Hanımlar çatlamamak için hamilelikte ve sonrasında hangi kremi önerirsiniz ? Cildim kuru bir cilt. Çatlamaya da çok müsait. Etkili bir krem öneriniz olursa çok memnun olurum. Teşekkürler şimdiden..
tazebiranne_hg04 CananSerkan bio-oil aldım ben içeriğini tamamen doğal tutan ürün çıkarmış onu kullanacağım
Sevdapl CananSerkan şimdi vazelin sürün diyenler gelir. Sakın vazelin kullanmayın içeriğinde petrol artıkları var zararlı bir ürün.
MerveeD CananSerkan 14.haftamdan bu yana bio oil kullanıyorum bazende kantaron yağı sürüyorum yarın 30 haftalık oluyoruz henüz çatlağı olusmadı inş da olmaz
Asyaaa35 CananSerkan tatlı badem yagı kullanıyorum tek ama cok kuru bir cildim yok sen 2-3ürün beraber kullanabilirsin
Betty123 CananSerkan hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı kullanıyorum canım güzel nemlendiriyor
Bayancorek CananSerkan Bende öneri üstüne bio oil aldım bir de doğal katkısız vazelin, olur da alacak olursanız normal vazelin kullanmayın. 🌸
Hazalkaralar CananSerkan vallahi ben aktardan badem yağı aldım karnımda 1 tane çatlak yok maşallah sübhanallah