Aysennn5555 Kızlar 8 haftalık gebeyim kontrole dün gittim kalp atışı duyuldu bebek iyi doktor 1 ay sonra gel dedi bi dahaki kontrole normal mi 1 ay sonrası..
Bukett- Aysennn5555 benide 1 ay sonra çağırmıştı ilk baslarda daha az çağırıyor bebek büyüdükçe sıklaşıyo kontrol diğer gittiğinde 2li tarama yapar onun için 1 ay demiştir
Yildizparlak Aysennn5555 bende en son 7+3 de gitmiştim kalp sesi duydum 9+3 de tekrar gel kontrole dedi doktorum.
varbirhayalimiz Evet canım normal 12. Haftanda olacaksın bir ay sonra, ikili test isteyecektir senden. Ben de 8. Haftadayım 12. Haftada gel bir dahaki kontrole dedi doktorum.
Bukett- Aysennn5555 haklısın bende korkmuştum ilk gebeliğim oldugu için ama içini ferah tut sende iyi düşün Allah onu kucağına almayı nasip ettiyse alırsın bi sıkıntı yaşarsan en kötü acile çıkıp gidersin
elmaliiturtaa Aysennn5555 eğer bi sıkıntı yoksa ayda 1 muayene oluyormuş doktorum öyle demişti yani riskin geçince muayeneleri ayda 1 yapcaz dedi benim gebeliğim riskli olduğu için ben her hafta gidiyorum ama
Gorkemm Aysennn5555 ben 28. Haftadayım hep bir ay arayla gittim sağlıklı bi gebelik yaşadığın sürece bir ayda gidiyorsun yoksa düşürüyor doktorun süreyi hamilelik ilerleyince de süre düşüyor