Smymn ben hamileliğimde cok cektim dişten 2. Dönemde tedavi olabilirsin ben 22 ve 24. Haftalarda gittim. 3. Dönemde yasak. Mutlaka yaptır suan bebeğe zararı yok. Sonrasında çok pişman olursun ben sezeryan sırasında dişim ağrıyor diye ağladım akabinde doğum sonrası cocugumla resmim yok insan gibi 2 diş birden apse yaptı yüzüm şişti:(doğurduktan sonra o halde ameliyatlı dişçilerde gezdim diş çektirdim. En son artık emziriyorum anestezi almıcam dedim dişimin kanalını uyusturucu olmadan yaptırdım. halada devam ediyor son iki diş kaldı yapılması gereken. hepsini elden geçirmek lazım şimdiden ne sorunun varsa git bence canım.