Bende 8 haftadır hamileyim. 7. Haftayı sürekli kusarak geçirdim. Artık açlıktan karnım ağrıyordu. Doktor zofer diye yemi bir ilaç verdi belki kullananınız olmuştur. Şu an biraz bir şeyler yiyorum ama hala mide bulantım var. Allahtan dileğim öncelikle çocuğumu sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamız, sonra da bu bulantının doğal sürecinde bitmesi. Bazı hamilelerin doğuma kadar oluyormuş. Bu tarz anormallikler yaşamadan bitiririm umarım çünkü çok yoruluyorum ve açım. Her gün midem bulamadan ne yesem diye düşünmek şimdiden tüketti.