Minikheyecan 22+3 olduğumda doktora gittik ve kilosu 502 gram geldi. Dr cok iyi değil dedi ortalamaya göre. 22+1 görünüyormuş bebegim. 22 haftalık anneler kilolar nasıl? Sizce endişelenmeli miyim?
Anne58 Minikheyecan Doğrusu nasıl çok iyi değil dedi şarşırdım benim bebişimde o kiloda doktor çok iyi daha ne olsun dedi üstelik ben kendim arştırıp baktıgımdaa da zaten olması gereken kilo şuan o
Buse_ Minikheyecan benim tam o gün de 473 gr dı ve doktor çok iyi maşallah dedi her doktorun yorumu ayrı oluyor galiba
Anne58 Minikheyecan bence boşuna sıkmayın canınızı gayet iyi o haftada daha ne kadar olabilir 🙄 arkadaşın dediği gibi son haftalarda kilo alıyolar
Minikheyecan Buse_ sanırım dediğiniz gibi. Birde bende çentik problemi var çift taraflı o yüzden biz cok pimpiriğiz eşimle
Meryem34 svmeybgl ultrason cekimini veriyor ya onda yazıyor bana diyor bebeği görünce heyecandan unutuyorum oraya bakıyorum 😅
Deletedmom434 Csrsvl banada 23+3 de 595 gram dedi doktorum ben hep kaşar peyniri ceviz badem fındık haşlanmış yumurta yeşil mercimek süt yoğurt ayran tüketiyorum
Meryem34 19 haftalıkken 338.19 bi hafta önde dedi şuan 22 haftalığım henüz muane ye gitmedim 😀19 haftalık da ki kilosu normal mi sizin kaçtı o haftalar
Melike7676 Benim doktorumda hic söylemiyor 20. Haftalik olduk hala bilmiyorum kilosunu yada gramini işte 😒
Meryem34 Melike7676 doktor ultrason kağıtı veriyor ya orada EFW(AC.BPD.FL) yazısında yazan bebeğin kilosu