Mrvsmt2502 T-N66 hayır canım asidini çıkarıp kullanıyorum birde zeytin yağı saçta vs kullanıldığında uzaması için değil parlaklık vermesi için kullanılıyor o yüzdrn uzama yapmadı hiç
Aysunnb Ilaydaomer yarın 34. Haftaya gircez inşallah. Banyodan sonra dalin bebe yağı kullandım. Her akşam uyumadan öncede vazelin. Şuan çatlağım yok. Ama bencede böyle şeyler irsi. Bana yarayan krem başkasına yaramıyor olabilir tabiki.
Aysenuryamac Meral1 kişiye göre değişiyor bende aktardan bi yağ kullanmıştım şükür hiç çatlağım yok şmdi 2. ye hamileyim bakalım bunda ne olacak😄 ama arkdşımda sizin gibi oldu herşey kullandı ama daha doğum yapmadan karnı kırmızı damarlarla doluydu
Acemi_annee1 Bende şuan her duştan sonra bebek yağı sürüyorum ama kalcamda beyaz çatlaklar oluşmaya başladı 20. Haftadayim göbeğim ufak ve bisey yok ama diğer taraf üzdü beni. Acaba ne yapsam diye düşünüyorum şuan 😑
Lavina Ilaydaomer vücuda göre değişiyor ya çatlak oğlumda çok kremler falan kulandım hiç bişey fayda etmedi çatır çatır çatladım şimdi hamileyim 39 oldum sadece vazelin zeytinyağı karıştırıp kulandım şu an çatlak yok doğurunca ne olur bilemem
Kelebekk-0307 sendekimsinnn ben ikisini birlikte kullanıyorum evet daha uzun süreli nemli kalıyor gibi geliyor bana. Doktorum kullan demisti zaten başka bir şeye de gerek duymadım açıkçası. Bir de ben direkt dusta sürüyorum soğuk sıcak hava geçişinde kuruyup çatlama olur diye banyo buharliyken daha iyi oluyor bence tabii bu benim fikrim.
sendekimsinnn Meltmmm peki vazelin yapış yapiş olmuyomu ben o yüzden tereddüt ediyorum kullanmaya rahat edemem diye
Kelebekk-0307 sendekimsinnn ilk zamanlarda bende rahatsız oluyordum ama sonra alıştım o hisse zaten uzun süre nemli kalmasini sağlayan vazelin kolay edilmemesi.
Meltmmm sendekimsinnn hepsi kadar rahatsiz edici oluyor mesela ben yağdan hic hoşlanmıyorum ondan daha iyi bence.
rumyly sendekimsinnn bide genetik bence de benim annem de 2 çocuk doğurmuş hiç bisey kullanmamış çatlağı 1 tane bile yok. Onun da göbeği küçükmüş benim ki gibi
Selincimm Ben bio oil ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum sabah akşam ama 28. Haftadayım çatladım yinede sanırım genetik ya
sendekimsinnn rumyly aynen kesinlikle öyle benim annem 6 tane çoçuk doğurmuş maşallah hiç çatlağı yok ve hamileliklerinde çok kiloda alırmış ama ona rağmen çatlak yok