Merhaba, pazar günü nişanım geldi peşine de ishal oldum ayıptır söylemesi, sonra ekstra bir rahatlama geldi resmen hareketlerim rahatladı diyebilirim. Doktoruma yazdım hemen kanama devam edebilir sancı olabilir olunca hemen gel dedi ama ne kanama oldu ne sancı.. Bugün sabah 4 de sırtıma belime bir ağrı girdi sonra ufak ufak sancılarım başladı, tabi dakikaları saymaya başladım. 20 dkikada bir oluyordu sonra dedim duşa gireyim sıcak suyla yıkandım bolca yürüdüm sabah 9 oldu doktora gideyim artık dedim ama tak sancılar kesildi. Doktorumda ameliyata girmişti geri döndüm mecburen ama hala ne sancı var ne başka bişi.. Geçen mide yanmalarım yeniden başladı gibi oldu. İlk doğumum anlayamıyorum da normal mi böyle şeyler tecrübeli annelere soruyorum ??