Yalnızken iki bebeğiniz aç ise ve gazlı ise nasıl baş ediyorsunuz?
Kayınvalidem ile bu işi yürütemedim uyuyan çocuğu uyandırma vs dediği için iki çocuğum da sarılık oldu. Sezeryanlı iken ilgilenemedim yeterince. Şimdi çok şükür d0zeldiler. Artık kendim yalnız bakacağım. Ne yapabilirim?
😣😣