Busra_05 ilk aylar geçmek bilmiyor ama 3 aydan sonra zaman nasıl geçiyor anlamayacaksın ne ara doğurdum 3 aylık oldu inanamıyorum okadar hızlı geçti ki her anın tadını çıkar insan çok özlüyor hamileliğini o kocaman karnımı penguen gibi yürüyüşlerimi çok özlüyorum ama oğlumun yanimda kollarımda oluşuda hiç birseye değişilmez. Sizde sağlıkla alın inşallah kucağınıza