fulybeyaz Merhaba kızlar. 11+3 haftalığız, bugün ki kontrolümüzde doktor erkek gibi gözüküyor ama net sonuç için 14-15 haftayı bekleyelim dedi. Benim gibi olup daha sonradan cinsiyeti farklı çıkan var mı aramızda?
tazebiranne_hg04 fulybeyaz 11 de erkek denildi 12 de kız 13 de erkek şuan gitmiyorum artık bebeğin büyümesini bekliyorum cinsiyet için 😂