Meltemak35 Dün ara ara sancim oluyordu, nst deki sonuca göre bugün 37+1 de sezaryan oldum. Bebek 2800 gram dogdu. Ciğerlerindeki suyu tam olarak atamamis yenidogan yoğun bakımına alindi 😔 inşallah sağlıkla taburcu oluruz dua edin bize lütfen 🤲
Sevgibbd Meltemak35 ALLAH analı babalı büyütür inşallah tez zamanda ALLAH kuvuştursun canım sağlıkla büyütürsün inşallah♥🌼
kelebekimm Meltemak35 55 gün önce aynı sebeple sezeryan oldum ve aynı sebeple yoğum bakımda yattı 8. Gün çıktı. Şuan senin sütüne çok ihtiyacı var. Sütünü sagmaya çalış. Bol bol uyu yemek ye ve ne kadar zor olsada kendini uzmemeye calis. Çünkü sütun kesilmesin ki bebeğine şifa olsun. Mamaya ihtiyaç duymadan beslenebilsin. Bunu unutma. İnşallah tez zamanda iyileşir sana ve babasına kavusur küçük meleğin.❤️❤️❤️
Papatya27 Meltemak35 benimde ikinci gebeligimde aynı olmuştu canım 5 saat kalmıştı benimki sonra getirdiler inşallah seninkide fazla kalmaz
Meltemak35 kelebekimm ne güzel motive ettiniz teşekkürler 😊 inşallah sağlıklı şekilde kavuşuruz biz de bebeğinize, beklemek zor olsa da sonu güzel olsun diye dua ediyorum 🤲
kelebekimm Meltemak35 elimden geldiğince moral vermek istedim. Çünkü çok zor gerçekten çok zor kuvez yolu beklemek. 5 gün tamamen iyileşmisti kızım. Ama özel hastanede olduğu için SSK dan fazla para almak için cikartmadilar ve sarılık başlangıcı var diye gereksiz yere yatırmak istediler. Bn kabul etmedim ve çıkarttım hastaneden. Başka Dr götürdüm ve sarılığı yok dedi. Tabi biberona alıştığı için sütümü bitiremedi tam ememedi ve sarılık başladı. Şükür oda geçti gitti. Emzirmeye başladığın zaman ilk sulu yerini biraz sağ ve yağlı kısmını içmesini sağla. Sarılık olmasini engellerin. Dualarım sizinle🤲🤲🤲
Meltemak35 kelebekimm çok şükür süt geldi yağlı kıvamda inşallah yararlı olur cabucak toparlar, teşekkürler desteğiniz icin