Merhaba kızlar 🎉🌿
Çok şükür hamileyim 🤰
Dün 4+6da kan vermek için doktora gittim.
Doktor ultrasonla baktı. Minnak bir kese gördük şükür :)
10 gün sonra tekrar gideceğim. İnşallah sağlıkla gelişir.
Aynı haftada olup keseyi gören var mı?
Ne durumdasınız 🍀