busey_42 Dün gece iki kere tekme attı kızlar az önce de bir kere attı eminim tekme olduğuna çok heyecanlandım ilk gebelik 😍🤰
Mine_arslan busey_42 ayyyy♥️♥️Cok guzellllll. İnsallah darisi bzieee allahim amin saglikli olsunlar insallah😂bizde 14 uz. 16 da tekme attigini duyunca mutlu oldum ya
busey_42 Mine_arslan inşallah canım benim vallahi bende çok şaşırdım ya hatta dün post açtım tekmeyi ne zaman hissettiniz diye sabaha karşı hissettim resmen çok güzel ya 😍
AysegulAloluAcikgoz Oglumda 15. Haftalarda hissetmistim ama bu sefer kizim nazli valla 17 haftanin icindeyim ara ara hissettigimi dusunuyorum ama eminde olamiyorum valla sureklilik olmayinca 😊 bağırsak hareketimi acaba diyorum yani
Dilan35 Ya ben neredeyse 19. Haftama giricem hala hiç bişey hissetmiyorum anormal mi acaba bu durum 😓
Dilan35 Grayworldinsideme bizde yarın 19 haftalık oluyoruz hala hiç bi hissiyatim yok hissetmek istiyorum artık ya en azından o hareket ettikçe sorun olmadığını anlarım bu şekilde her an korku oluşuyo ne yazıkki
Dilan35 Grayworldinsideme Allahın izniyle bi sıkıntı yoktur canımızı sıkmayalım bizim bebişler nazlıdır belkide 🤗