Merhaba kızlar nolur bsey söyleyin. Adetim 4 gün gecikti. Adet olacakmış gibi de değilim. Belim aşırı derece ağırıyo karnıma sanki iğneler batıyor ara ara. Göğüslerin de şişti. Basım ağrıyor. Sürekli akıntım var adet oldum sanıp wc ye koşuyorum.
Test yaptım silik çizgi çıktı. Pazartesi kan için gitsem çıkar mı sonuç ??